Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2010 18:11 - съдба
Автор: yonikos Категория: Други   
Прочетен: 1595 Коментари: 5 Гласове:
0



треперя аз в теоите ръце сърцето ми разделя се на две немога аз да избера между живота и смърта сълзи в о4ите ми напират ду6ата ми кре6ти без глас съдбата разделя ми се на две раздеям се сега и аз сърцето ми 6епти върви при нея а раумат него прави лицето ми е толкова смутено и търси твоите о4и живеем в светове разли4ни ти на север аз на юг от надежди и ме4ти сарцето ми се разби невярвам аз ве4е в любовта това е явно моята  съдба  да съм сам на света :(


Тагове:   съдба,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Иска ми се да те хвана, да те разтърся ...
25.01.2010 18:13
Иска ми се да те хвана, да те разтърся и да те пребия от бой! Какво направи, за да живееш в тази любов, човече?! Мръдна ли си пръста или можеш само да се самосъжаляваш?! Вдигни се и бъде мъж, мамка му! Направи нещо! Какъв човек си?
Говори ли с нея? Каза ли й го това, което пишеш? Лази ли по земята? Бори ли се?
Бори ли се?

Не мога да те разбера, но лично бих те сритала, ако тази жена е свободна и има чувства към теб, а ти не направиш нищо, за да я спечелиш!

цитирай
2. yonikos - :(
25.01.2010 18:21
и какво да се оделе4и от мен ли просто несам вярвал 4е са останали о6те такива моми4ета като нея мили и добри които нетърсят само материалното да си призная пред нея а от каде да съм сигорен 4е тя няма дасе одръпне поне така аз сам малко 6таслив 4е ми има доверие и сме по4ти секи деннеразделни неискам поне като такъв 4овек да я загубя тук ми е по лесно да се да го наре4ем разкрия 4е нито някои знае кой съм тъй болката която е в мен емалко по малка като се излея макр и не с мои цитати
цитирай
3. анонимен - от 1
25.01.2010 19:50
Е, как знаеш тогава, че любовта ти е несподелена? Тя друг ли си има? Да не би случайно да споделя с теб за другия и да те е възприела като изповедалня, така де приятел? Има ли друг човек до нея? Питам те, за да знам какъв съвет да ти дам. Не че ще има особена разлика, ама все пак... Има ли си тази жена приятел, мъж, съпруг? Кажи да или не и ще ти напиша какво мисля. :)
цитирай
4. yonikos - ::(
26.01.2010 16:14
nqmasi priatel skysaha naskoro po vina na nego
цитирай
5. анонимен - искаше ми се да ми беше казал друго, ...
26.01.2010 22:07
искаше ми се да ми беше казал друго, че има друг човек с нея. Щях за себе си да намеря оправдание за това, че един мъж от страх да не си охлузи коленете, сам ще погребе щастието си. А сигурно и това на жената, която обича.
Дано намериш смелост да й признаеш. До тогава ето ти една песничка да си я слушаш
http://www.youtube.com/watch?v=BZRiEeW8mjA
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yonikos
Категория: Други
Прочетен: 46769
Постинги: 38
Коментари: 23
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол